PREM-vragenlijst voor het meten van klantervaringen
Uiteraard willen wij het beste voor onze cliënten. Optimale prestaties van onze logopedisten bij Logopedie4you zijn cruciaal in het bepalen van de kwaliteit van zorg en praktijkvoering. Maar hoe ervaren jullie onze zorg?

Klantervaringsonderzoek is daarom erg belangrijk voor Logopedie4you!
Zijn onze cliënten tevreden over de behandelingen, de behandelend logopedist en het resultaat? Waar is mogelijkheid tot verbetering? Qualiview, een onafhankelijke organisatie maakt dit inzichtelijk voor ons met de PREM-vragenlijst (Patient Reported Experience Measure).

Sinds half december 2019 zetten wij de PREM-vragenlijst in om te meten hoe cliënten hun zorg en service binnen onze praktijk hebben ervaren. In het validatieonderzoek van de generieke PREM zijn ruim duizend cliënten betrokken. Zo zijn we ervan verzekerd dat de, voor onze cliënten, belangrijkste aspecten gevraagd worden.

De PREM-vragenlijst bestaat uit zo’n 17 vragen over o.a. de praktijk, behandeling en het contact met de behandelend logopedist. De overige vragen bepalen de Net Promoter Score. Hoe hoger deze score hoe meer tevreden en loyaal onze cliënten zijn over hun behandeling bij Logopedie4you.

Voordelen klantervaringsonderzoek
Wat zijn de voordelen? De PREM-vragenlijst is snel en eenvoudig in te vullen en voor iedereen toegankelijk. Door meer inzicht in de ervaringen met de zorg binnen Logopedie4you kunnen wij deze zorg verbeteren en een grotere bijdrage aan een kansrijke toekomst voor onze cliënten bieden. Dat vinden wij belangrijk. Jouw feedback is van groot belang. Help je mee?